sunnuntai 17. toukokuuta 2009

Su 17.5. - Rauman Vesitorni

No eihän se tietenkään yhdet kirjaston pelit riitä viikonlopulle. Sunnuntaina sitten jatkettiin Rauman Vesitornilla. Ensimmäisenä ohjelmassa oli Le Havrea ja olipa harvinaisen nihkeä peli. Kaikilla peli meni hirveeksi jumittamiseksi, kun kukaan ei halunnut siirtyä pois rakennuksista, joita muut ehdottomasti tarvitsisivat. Tuloksena oli sitten varsin vähäpisteinen ja lainojen sävyttämä peli, jonka ari voitti 60 frangilla, minä olin lainaruhtinaana kakkonen 54 frangilla, pauli kolmas 47 f ja tiku neljäs 38 f. Vähäpisteisyyttä kuvastaa hyvin se, että myöhemmin eri porukka pelasi uuden nelinpelin ja siinä voittajalla oli pitkälle päälle 110 f ja kolmossijaankin vaadittiin 90 f.

Tämän jälkeen kokeiltiin erä Geniali hyrskyn, mikon ja arin kanssa. Ilmeisesti minä olin ainut, joka pelistä vähän enemmän tykkäsi. Kaipa minä tykkään sitten häviämisestä, sillä jäin viimeiseksi hyrskyn voittaessa, mikon ollessa kakkonen ja arin kolmonen.

Lopuksi vielä mäiskästiin tikun, hyrskyn ja savarin kanssa yksi peli Reiskaa lisäosalla. Mulla peli rullasi kivasti ja rushasin Improved Logisticsin avulla pöydän täyteen pikkuplaneettoja. Korteista ei tullutkaan juurikaan pisteitä mutta onnistuin hommaamaan ison osan lisäosan mukana tulleista special goaleista, joiden avulla voitin sitten 41 pisteellä. Ero ei siis ollut mikään merkittävä toiseksi tulleeseen tikuun (30+ pistettä), vaikka hällä oli jopa 6 korttia vähemmän pöydässä kuin minulla.

Vesitornin ja kirjaston pelien lisäksi viikonloppuna tuli elinan ja maijan kanssa pelattua yksi peli Galaxy Truckeria. Harvinaisen helpot reissut sattuivat kohdalle ja vähän turhaan tuli jokaisessa keskityttyä lasereiden ja thrustereiden hommaamiseen. Lastiruumalle olisi ollut enemmän käyttöä. 

Oregon tuli myytyä elinalle.

Ei kommentteja: